2013. szeptember 5., csütörtök

"Anyósváró" gombás csirke


"Anyósváró gombás csirke" 
farfalle (masni)tésztával és petrezselymes újkrumplival 




Hozzávalók:
1 kg csirkecomb (alsó-felső mindegy)
sütőzacskó
fűszerek (bármi,amit sült húshoz használni szoktam)
1/2 kg gomba
1/2 l főzőtejszín
1 tömlős sajt
petrezselyem
1, 5 kg újkrumpli
1/2 cs. farfalle tészta (masni)
1 fej hagyma

Elkészítés:
A csirkecombokat megpucoltam, majd a fűszereket a sütőzacsiba szórtam és beledobtam a húsokat és pár szem gombát. Összeráztam, lazán bekötöttem a zacskó száját és tepsibe rakva, előmelegített sütőben készre sütöttem.

A tésztát sós vízben kifőztem, leszűrtem.

A krumplit megpucoltam, egyforma kockákra vágtam és zsírban, fedő alatt készre pároltam. Bőven megszórtam aprított petrezselyemmel és jénai tálba raktam.

A hagymát és a gombát apróra vágtam, megpirítottam kevés olajon a hagymát, majd az előkészített gombát rádobtam és "zsírjára" sütöttem. Amikor készen lett, belenyomtam a sajtot, megszórtam egy kevés (1-2 evk.)liszttel és felöntöttem kb. 1/2 l főzőtejszínnel, megszórtam petrezselyemmel és a kész étel mellé kínáltam.

A tálalás úgy történt, hogy a tányér egyik felére tésztát raktam, másikra a petrezselymes krumplit, középre rá a sült húst és "nyakon öntöttem" a gombás szósszal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése