2010. október 18., hétfő

Piskótás Feketeerdő torta


Piskótás Feketeerdő torta


Piskóta:

5 tojás
5 kanál víz
10 kanál cukor
9 kanál liszt
1 kanál kakaó
1 zacskó sütőpor

Meggykrém:

1 cs vaníliás pudingpor
3 evk cukor
3 dl meggylé
pici rum

6 dl tejszín (hulala)
1 cs zselatinfix

+kívülre is kell tejszín-zselatinfix

1 cs babapiskóta

Elkészítés:
A piskótát elkészítem, megsütöm, ha kihűlt 2-be vágom.

Elkészítem a meggyzselét, a vaníliás pudingot a cukorral és a meggylével összefőzni, majd amikor már sűrű, akkor a meggyet is belekeverni. Pici rumot is tettem bele.
A habot a zselatin fixszel felverni.
A torta alsó lapját a meggyes krémmel kentem meg, erre jött a tejszínhab, majd a piskótarudak, megint meggyes krém, tejszínhab, és a kakaós piskóta.
Kívülről is megkentem tejszínhabbal és meggyszemekkel, csokireszelékkel díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése